Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Λόγια...

Κλείνω τα μάτια, για να μπορέσω να έρθω κοντά σου. Μόνο έτσι θα τα καταφέρω...Μόνο με την σκέψη... Δε με άφησες να σε γνωρίσω... Έκλεισες την πόρτα σου, τόσο δυνατά.. Τρόμαξα...

Δεν ήθελα να ταράξω την ζωή σου.. Ήθελα να γίνω μέρος αυτής.. Και τώρα. Δεν ξέρω. Νιώθω τόσο μόνος... Σαν να σε έχασα. Αλλά τί λέω. Δεν σε είχα ποτέ... Ήσουν ξεκάθαρη απ' την αρχή. Όλα ήταν μέσα στο μυαλό μου. Στο όνειρο μου...

Ζώ και ξαναζώ κάθε στιγμή που πέρασε.. Κάθε λεπτό που μιλήσαμε... "Έλα λίγο, μόνο για λίγο, μίλα μου εσύ"...

Σε κλείνω στην καρδιά μου, για να έχω κάτι απο σένα.. Πάνω μου, μαζί μου. Να με συντροφεύει τις κρύες νύχτες...

2 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τρυφερά μελαγχολικό. Αγάπηδίχως ανταπόκριση..
Γράφεις όμορφα:

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

xaroylita είπε...

Aνυσηχώ για σένα.. Τί μου κρύβεις.. Πές.. Γι'αυτό είναι οι φίλοι... Πές μου!!!!

Φιλάκι...