Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Μια βολτίτσα κι απο δώ....



Καλησπέρα.... Ήρθα κι απο δώ μια βολτίτσα. Καλό μήνα, Κύριε αυτού του Ιστολογίου. Νομίζω το παράκανες.... Τί θα γίνει. Να δουλεύεις. Δε λέω.. Αλλά............
Ήρθα για λίγο να αράξω.. Να σκεφτώ.. Έρχομαι συχνά εδώ, γιατί με βοηθά.. Τα χρώματα μάλλον, που έβαψες το μπλόγκ σου, με ηρεμούν..

Είναι μέρες που μπλοκάρω. Δεν ξέρω τι μου γίνεται.. Νιώθω σαν να είμαι έξω απ' όλα.. Σαν να μήν υπάρχει για μένα τίποτα... Κανείς.. Πάω κι έρχομαι, σαν χαμένη...

Φεύγω.. Θα τα ξαναπούμε σύντομα, φιλαράκι. Να περνάς καλά. Φιλιά.

3 σχόλια:

Manos είπε...

Ξέρεις ότι πάντα είσαι καλοδεχούμενη εδώ και φυσικά έχεις το ελεύθερο να τριγυρνάς και να σκαλίζεις ότι θέλεις!

Σε ευχαριστώ που αφιερώνεις αυτόν το πολύτιμο χρόνο για να διατηρήσεις ζωντανό το τερατούργημά μου. :))

Φιλιά πολλά φίλη μου καλή!

xaroylita είπε...

xaxa!!! Ποιό τερατούργημα βρέ, παιδί... Άντε μη πώ καμιά άλλη λέξη δημοσίως... Να σκαλίζω έεεε..

Τέλεια... Αυτό περίμενα να μου πείς. Απο αύριο αρχίζουν εργασίες ανακαίνισης... bye, bye my friend.. Ι'll see you soon...

Kisses.....

jacki είπε...

Καλά τι όμορφη μουσική καλέ.
Χιχιχιχι.
Γεια και φιλιά και στους δύο.