Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Είναι κανείς εδώ;;

Η ώρα είναι 15:50. Παράτησα τις δουλειές μου και είπα να κάνω μια βολτίτσα. Και που αλλού να πάω; Στα φιλαράκια μου. Να' μαι λοιπόν εδώ στον αγαπημένο φίλο & συνεργάτη μου, Μάνο..

"Τοκ τοκ". Χτυπάω την πορτούλα.
Είναι κανείς εδώ; Ξανά και ξανά. Κανείς δεν απαντά. Είναι τόσο ήσυχα. Αρχίζω να φοβάμαι. Είναι τόσο μπλε όλα εδώ. Κάτσε να ρίξω λίγο χρώμα.



Τώρα νιώθω λίγο καλύτερα.. Και που λέτε, ψάχνω εδώ, ψάχνω εκεί!!! Πουθενά. Τίποτα.. Κανείς. Μπήκα κι εγώ λοιπόν, με τσαμπουκά για να αφήσω τα αποτυπώματα μου. Έκανα μια βολτίτσα, ενημερώθηκα και άφησα κι ενθύμιο στο φιλαράκι.

Λίγο ροζ εδώ κι εδώ, λίγο μπλέ εκεί!! Φτάνει νομίζω. Πω πω!! Χάλια τα έκανα. Μήπως να την κάνω σιγά - σιγά;

Ποιός τον ακούει τώρα.. Καλύτερα να εξαφανιστώ για λίγες μέρες.

Φιλαράκι, φιλάκια....Χaroylita

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οι φίλοι γι αυτά είναι Χαρουλίτα.

Χαιρετίσματα.