Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Αρωμα βουνού..

Πέρασα μια βόλτα απο δω, για να δώσω λίγο από το άρωμα μου. Χμμμμ!
Αγαπημένε μου, Μανο, συγνώμη για την παρεμβολή..
Σήμερα όπως ξέρετε όλοι είναι Παρασκευή. Πως και πως περιμένω αυτές τις Παρασκευές για να γυρίσω στο σπιτάκι μου και να κάνω όλα αυτά τα πράγματα που δεν μπορώ μες την εβδομάδα.
Φυσικά θα μείνω Αθήνα. Θα ήταν πολύ ωραία να μπορώ να φεύγω κάθε Σ/Κ, αλλά καταλαβαίνετε...
Παρακάτω σας αναρτώ φωτό από το περασμένο Σ/Κ από την εκδρομή στην Καρδίτσα. Πόσοι απο εσάς γνωρίζετε το "Δασικό χωριό"; Βρίσκεται στον Δήμο Ιτάμου, στην Καρδίτσα σε 1000 m υψόμετρο.

Θέα μαγική.. Μυρωδιά σαγηνευτική.. Εσύ, τα δέντρα, τα πουλιά και ένας γλυκός αέρας να σε περιτριγυρίζει..


Στην φωτό μπορείτε να απολαύσετε τον ποταμό Μέγδοβα. Δεν έχει πολύ νερό ακόμα, αλλά παρόλα αυτά είναι απίστευτα ωραία η διαδρομή..


Κι εδώ είναι ένας καταρράκτης, από ένα άλλο ποτάμι που καταλήγει στον Μέγδοβα. Πιστέψτε με. Είναι απίστευτο να βλέπεις ένα τέτοιο θέαμα. Να είσαι στην κύτη του ποταμού και να βλέπεις ένα άλλο ποτάμι να καταλήγει εκεί.
Ελπίζω να απολαύσετε τις εικόνες. Και γιατί όχι να επισκευθείτε το μέρος αυτό.

Σε ευχαριστώ φιλαράκι.. Φιλιά σε όλους, xaroylita

3 σχόλια:

mady είπε...

Καλησπέρα από Λεωνίδιο. Ωραίο το blog σας...

fotini είπε...

η φύση... δεν υπάρχει κάτι ωραιότερο. ηρεμεί την ψυχή κ εμπνέει το πνεύμα! εγω είμαι παιδί της πόλης δυστυχώς όμως όταν μπορώ ..δραπατεύω σε πράσινα τοπία.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

EEEEEEEEEΠ ! ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ? ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΜΟΚΟΒΟΥ ΚΑΙ ΛΙΜΝΗ (ΦΥΣΙΚΗ)ΣΤΕΦΑΝΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΚΑΙ ΑΧΕΛΩΟΥ ! ΚΑΛΟ Σ/Κ !