Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Επιστροφή στο γραφείο;;

Τελείωσαν εκείνες οι ξέχνοιαστες μέρες, που ξυπνούσατε ντάλα μεσιμέρι και τρέχατε στις παραλίες; Εντάξει! Τί να κάνουμε. Έτσι είναι οι διακοπές. Κρατάνε λίγο. Γυρίσατε λοιπόν στο γραφείο. Για δουλειά. Αλλά όχι κι έτσι; Μήν πέφτετε με τα μούτρα. Μιλήστε με τους συναδέλφους σας, πάρτε κανένα τηλέφωνο, στείλτε e-mail στα φιλαράκια σας...
Επίσης μπορείτε να κάνετε ηλιοθεραπία στην μπαλκονάρα του γραφείου σας(για όσους διαθέτουν),όπως να ρίξετε και ένα μεσημεριανό υπνάκο. Κάντε τέλοσπάντων κάτι, για να κρατήσετε για λίγο ακόμα, το καλοκαιρινό κλίμα.. Έρχονται δύσκολες μέρες και πρέπει να έχετε αρκετή ενέργεια.



Άντε, καλή αρχή και όπως είπαμε!!!

3 σχόλια:

xaroylita είπε...

Για σένα το λέω, μανουλάκι!! Εγώ δεν έχω επιστρέψει ακόμη πλήρως. Με πιάνεις..

Manos είπε...

Και ποιός σου είπε χαρά μου ότι εγώ έχω επιστρέψει; Από την ερχόμενη εβδομάδα έρχομαι και μάλιστα ορεξάτος γιατί έχουμε και κάτι εκθέσεις να ετοιμάσουμε! Θυμάσαι;;;;;;;;;

xaroylita είπε...

Εκθέσεις;; Τί είναι αυτό. Δεν ξέρω ξένες γλώσσες.. Πάντως με τρομάζει πολύ η λέξη αυτή. Να το ξέρεις αυτό.