Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Καλή χρονιά...

Aς κάνουμε ποδαρικό κι εδώ, μπάς και φιλοτιμηθεί ο ιδιοκτήτης να κάνει καμιά ανάρτηση επιτέλους...

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...Για αρχή χρειαζόμαστε ένα ρόδι.. Ορίστε...



"Σπάμε το ρόδι και λέμε.. Όσες είναι οι ρόγες του ροδιού, να'ναι και οι χαρές του σπιτιού"

Έτσι μου έλεγε η μάνα μου, που τις έλεγες οι μάνα της (η γιαγιά μου), που τις έλεγε η μάνα της( η προγιαγιά μου) και πάει λέγοντας..

Η αδερφή μου φέτος, είπε κάτι. " Άν το ρόδι δηλαδή έχει μόνο 50 ρόγες, μόνο τόσες λίγες χαρές θα έχει το σπίτι"; Λές να φταίει αυτό τελικά;;

Δεν ξέρω. Το μόνο που έχω να πώ, είναι "Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ελπίδα για σένα και την οικογένεια σου.. Αμέτρητες ευχές και 2009 αναρτήσεις για το χρόνο που ήρθε.

Σ'αγαπώ πολύ, xaroylita....

3 σχόλια:

Manos είπε...

Xaroylita μου, σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι 2009 χαρές και όμορφες στιγμές για τη νέα χρονιά.

Είναι λίγο δύσκολο βέβαια το task των 5,5 αναρτήσεων την ημέρα αλλά θα δω τι θα κάνω. :))

Φιλιά πολλά!

jacki είπε...

Καλή χρονιά στη χαρουλίτα και στον ιδιοκτήτη του βλοκίου.. Ευλογημένη χρονιά...

xaroylita είπε...

Έλα βρε.. Θα σε βοηθήσω εγώ.. Κάνε εσύ τουλάχιστον μία κάθε μέρα και τις υπόλοιπες θα τις κάνω εγώ. Φιλάκι στο μουτράκι.

Ευχαριστώ για τις ευχές σου.. Καλή Χρονιά Προιστάμενε.